Velkommen til Norrøna barnehage

Norrøna barnehage AS er en privat ideell bedriftsbarnehage som eies av 21 aksjonærer. Vi har både bedriftsplasser og private barnehageplasser.Barnehagen har 4 avdelinger med plass til 62 barn. Vi har et stort og flott uteområde med trelavvu og naturlekeplass som vi bruker aktivt, og vi har også nærhet til friområder som fjæra, Charlottenlund, Bak-Olsen og Åsgårdskogen.

Norrøna barnehage er i lag med fem andre barnehager i Tromsø med i Reggio Emilia nettverket ReTRo, et lærende nettverk. Felles er at vi alle er inspirert av Reggio Emilia filosofien, der barnet ses på som en ressurs med masse muligheter fylt av evner og gode egenskaper med lyst til å lære og utvikle seg.
Vi har nettverksgrupper for lederne i barnehagen samt fire nettverksgrupper bestående av personalet fra samtlige barnehager. Nettverksgruppene møtes jevnlig og brukes til faglig utvikling og veiledning.